Новини



Brand Father 2019

Бренд – це емоції. Ваш мозок ще перевіряє факти, а серце вже давно зробило вибір. Корінь зла і корінь добра знаходиться тут. Мозок не відразу приймає той факт, що споживач думає серцем. Серце ж приймає величезну кількість рішень. Коли ми розглядаємо людину, як робота, у якого є певний алгоритм – ми робимо величезну помилку. Саме тому «емоції» – слово року за версією журналу «Time».
Таким був основний меседж Андрія Федоріва на «Brand Father 2019».
Йдемо натхненні, виносимо нові робочі інструменти і вже втілюємо свіжі ідеї в життя! Спасибі, Тато Бренда, за крутий івент!

GMTH – ми вдосконалюємося для Вашого успіху!

Підписатися на розсилку новин:
  • captcha